Kerkdiensten vanaf 1 juni

Vanaf 1 juni mogen we weer kerkdiensten houden met maximaal 30 personen, volgens de protocollen van RIVM en PKN.
Het Cvk en de kerkenraad is deze aan het vertalen naar onze situatie, zodat we op een veilige en verantwoorde wijze bij elkaar kunnen komen in een ochtend- en een avonddienst.
Dit heeft bepaalde gevolgen bijv., het niet open zijn van het sanitair en de keuken en het niet samen mogen zingen.
We willen daarom iedere zondag voor beide diensten werken met voorzangers ( deze komen op het podium te staan om voldoende afstand tot de gemeente te houden). Wilt u uw gemeente toezingen laat het dan even weten: scribagerefkerkhaastrecht@outlook.com
Daarnaast gaan we werken met aanmelden voor de dienst, hoe dit aan zijn werk gaat kunt in de komende zondagsbrieven lezen. Wel willen we u verzoeken om u per zondag voor 1 dienst in te schrijven, zodat zo veel mogelijk gemeenteleden in de gelegenheid zijn om te komen. Gaat u vaak naar de avonddienst, kies dan ook voor die dienst.
Hou de zondagsbrieven/website de komende week goed in de gaten!
Namens de kerkenraad, scriba Wilma Aantjes

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws. Bookmark de permalink.