Avondmaalsdienst 14 juni 2020

Zondag 14 juni willen we met elkaar het Heilig Avondmaal vieren zowel in de kerk als thuis. In de kerk is er een morgen – en een avonddienst volgens de richtlijnen van de PKN en in beide diensten willen we de het Heilig Avondmaal vieren. In de kerk vieren we op gepaste afstand met kleine bekertjes het Heilig Avondmaal en we bieden u als gemeente de mogelijkheid, als u dit wenst, dit thuis met ons mee te vieren met eigen brood en wijn. Zo zijn we thuis en in de kerk met elkaar verbonden in gebed en in de tekenen van brood en wijn. Juist het vieren van het Heilig Avondmaal kan ons in deze tijd van afstand en maatregelen opnieuw met elkaar verbinden. En bovenal verbindt het ons met de Heer Jezus Christus die ons nodigt, die ons nabij is en ons wil troosten met zijn Heilige Geest. We hopen van harte dat we dit zo zullen ervaren als gemeente.

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws. Bookmark de permalink.