WERELDGEBEDSDAG en ONTMOETINGSMAALTIJD

Vrijdag 6 maart wordt de wereldgebedsdag gehouden in de zaal van de Hof van Stein. Voorafgaand aan de viering die om 19.00 uur begint is er een ontmoetingsmaaltijd van brood en soep. Omdat de Veertigdagentijd of de Vastentijd is begonnen willen we tijdens het eten daarover nadenken aan de hand van een prachtig bezinningsdoek dat de titel draagt: “Mens waar ben je?” Als u mee wilt eten kunt u zich opgeven door middel van de lijsten die in de vier kerken aangesloten bij het Hapis zullen worden opgehangen. U kunt ook even bellen naar Lida Verdoold 0649820775 of naar ds. Anja van Alphen 0182 501032. U wordt dan om 18.00 uur verwacht.

De viering is voorbereid door vrouwen uit Zimbabwe en heeft als thema: “STA OP EN GA!” In de viering maken we kennis met het geloof en het leven in dat agrarische land. Zo zullen we met elkaar de wereldwijde eenheid in Christus ervaren in zang, woord en gebed. U bent van harte uitgenodigd en welkom!

Namens het Hapis ( Haastrechts Platform voor Interkerkelijke samenwerking ) Lida, Lien, Adrie en Anja

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws. Bookmark de permalink.