Adventsproject kindernevendienst 2013

Tijdens de vier adventszondagen op 1,8,15 en 22 december werd voorafgaand aan de kindernevendiensten voorin de kerk telkens een inleiding gehouden.

God geeft een nieuwe Koning.
Deze Koning wil een Koning zijn voor iedereen. In het projectlied komt dit terug. Hij wil onze Koning zijn. Voor alle mensen op de wereld. Dit geeft verbondenheid. Deze Koning brengt vrede en geluk. Deze woorden speelden een centrale rol in het project en hebben iedere week geklonken. Samen kunnen we in vrede en geluk leven als God bij ons is. Door de geboorte van de Koning is dit werkelijkheid geworden. En bij zijn wederkomst zal dit voor eeuwig zijn. De wereldbol die werd getoond is te zien met kinderen er om heen van alle rassen en culturen. Elke week werd er een symbool aan de wereldbol gehangen en met Kerst werd de kroon bovenop de wereldbol geplaatst.
In het midden van de fotocollage ziet u Petra Blom die met de kinderen voor in de kerk zit.

Een koning is geboren
Een Koning, een koning
Een Koning is geboren
Heb je ’t al gehoord
Hij kwam op aarde wonen
Als babytje zo klein
Voor alle mensen, ook voor jou
Wil hij de koning zijn

(Klik op de foto voor een groter formaat)

Dit bericht is geplaatst in 4. Foto Album. Bookmark de permalink.