Kerstwandeling 2018

Kerstwandeling met live scènes uit het Kerstverhaal “opnieuw” in Haastrecht

De Haastrechtse kerken verenigd in het Hapis ( Haastrechts Platform voor interkerkelijke samenwerking) organiseert dit jaar voor de derde keer een heel bijzondere kerstwandeling. Al wandelende beleeft u met uw kinderen of bekenden het kerstevangelie als nieuw. Het thema is: OP WEG NAAR HET LICHT.
De wandeling begint bij het parkeerterrein van de Liezeborgh, ( Liezeweg  31, 2851ED te Haastrecht ) waar u wordt opgewacht door de fanfare die Kerstliederen speelt en een vertelster uit oude tijden en Romeinse soldaten, die u op weg helpen en de juiste route wijzen.

We verwachten u ( jullie ) op vrijdag 21 december. U kunt starten van 18.00 uur tot 19.30 uur. De wandeling gaat langs verschillende plekken en kerken in de dorpskern, dus u wandelt ongeveer twee kilometer, maar u zult onderweg veel horen, beleven en zien.

We nodigen iedereen , jong en oud van harte uit op deze weg naar het licht. Als u een lantaarn bezit, neem die dan mee om op weg naar het bijzondere licht van Kerst, de donkere weg te laten oplichten.

Namens het Hapis,
Ds. Anja van Alphen