Vredesweek 2018 ”Generaties voor Vrede“

In de vredesweek van 16 september t/m 22 september 2018 met het thema: ”Generaties voor Vrede“ organiseert het Haastrechts Platform voor Interkerkelijke Samenwerking ( Het Hapis) twee activiteiten.

Op zondag 16 september om 19.00 uur : “HEEL HAASTRECHT ZINGT” Veel koren en zanggroepen uit Haastrecht en omgeving zullen dan optreden in de Barnabas Kerk. De koren en groepen kozen een eigen lied rond het thema om apart te zingen en een lied voor de samenzang. Dus het belooft een afwisselende, maar bovenal inspirerende avond te worden, waarop we aan oud en jong de verhalen, gedichten en liederen die “vrede”bezingen en ons van “vrede”doen dromen met elkaar delen.

Op vrijdag 21 september om 19.30 uur :”VESPER VOOR VREDE” in de Hervormde Kerk te Haastrecht.

Samen zullen we in een kort liturgisch samenzijn zingen, nadenken en bidden over het thema in de rust van de vroege avond.

Weet u welkom en nodig mensen uit.

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws. Bookmark de permalink.