Afscheidsdienst dominee Anja van Alphen.

Na 18 jaar heeft dominee Anja van Alpen afscheid genomen als dominee van onze Gereformeerde kerk in Haastrecht. Afgelopen week stond in het teken van haar vertrek. Op vrijdagavond namen we als kerkelijke gemeente afscheid van haar en op zondagmiddag was er een afscheidsdienst die door haar zelf geleid werd.
We kijken met dankbaarheid en waardering terug op de wijze waarop zij onze dominee was. Ze was voor velen een steun en toeverlaat.

Annette Bos maakte een prachtige symbolische schikking voor de afscheidsdienst.
Van de kerkelijke gemeente kreeg zij een prachtig bronzen beeld gemaakt door Jannie Slingerland dat de lofprijzing uitbeeldt, maar ook de uitgestrekt handen naar God onze Vader. Ook kreeg zij een boekwerk met persoonlijke verhalen van de gemeenteleden.
Van de jeugd kreeg zij een prachtig schilderij met afdrukken van handjes en mooie teksten en een dinerbon.

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws, 3. Foto's kerkdiensten, 4. Foto Album. Bookmark de permalink.