Israël kerkdienst 22 oktober 2017

Op zondag 22 oktober stond de morgendienst in het teken van de Israël/Jordanië reis die dit voorjaar door gemeenteleden en mensen uit de gemeente van Krimpen a.d. Lek is gemaakt. Er waren foto’s en films te zien, en enkele deelnemers vertelden over de indrukken van de beide landen, waarbij de betekenis van de bezochte plaatsen werden verbonden met de Bijbel. Na afloop werd de film over de reis vertoond voor belangstellenden.

Uiteraard was er ook koffie na de dienst. En met de deelnemers van de reis werd na het vertonen van de film van een heerlijke lunch genoten en werd er volop bijgepraat over de prachtige reis die gemaakt is.

Klik op de foto voor een vergroting

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws, 3. Foto's kerkdiensten, 4. Foto Album. Bookmark de permalink.