Start van het nieuwe seizoen

Op zondag 28 september was er weer de startzondag voor het winterwerk en de gemeente groeigroepen. We hebben tijdens de kerkdienst de nieuwe ambtsdragers bevestigd en afscheid genomen van de mensen die de kerkenraad verlaten. Na de kerkdienst was er koffie en thee met wat zelfgemaakt lekkers. Dit jaar had de jaarthemagroep een leuke speurtocht georganiseerd in het Haastrechtse Bos. Het thema ‘Over de grens’ stond daarbij centraal en kwam terug in de vragen die beantwoord konden worden. Wanneer alle vragen opgelost waren moest je van de letters die dat opleverde een zin maken. Dat werd: Ga je mee over de grens? Na de speurtocht was er fris en een borrel en een gezamenlijke maaltijd voor jong en oud. De dag werd afgesloten met een middaggebed in de kerk.
Wat een geweldige start van een nieuw seizoen!
Klik op de foto voor een vergroting.

Dit bericht is geplaatst in 4. Foto Album, Archief. Bookmark de permalink.