Diensten t/m 19 januari 2021

Afgelopen maandag werd door minister president Rutte een totale lock down voor de komende vijf weken aangekondigd. Door de oplopende corona besmettingscijfers en de toenemende druk op de zorg moeten scholen, niet-essentiële winkels, theaters, bioscopen, pretparken, dierentuinen, etc. de deuren sluiten.
Op alle sectoren, op alle mensen wordt een dringend beroep gedaan zich te houden aan alle maatregelen. Naast regels omtrent de afstand en de hygiëne, is de grondregel: blijf zoveel mogelijk thuis, beperk de contacten.

Dit heeft ons als kerkenraad het volgende doen besluiten:
Alle diensten gaan door, maar met 10 personen aanwezig, bestaande uit Predikant, organist, koster, kerkenraad en zangers.
De YouTube dienst van 24-12 gaat niet door, maar de Kerstnachtdienst in de Herv. Kerk om 21.30 uur is te volgen via KerkTv (www.kerkdienstgemist.nl ).

De Kerstochtend 10.00 dienst is met 30 personen, zoals we dat de afgelopen periode gewend zijn geweest, er is dan ook kindernevendienst!

Dit bericht is geplaatst in 1. Nieuws. Bookmark de permalink.