Aandacht voor de slachtoffers in Beiroet

Ongetwijfeld heeft u de beelden gezien van de verschrikkelijke explosie in de Libanese hoofdstad Beiroet. Bij de explosie kwamen zeker 160 mensen om en ongeveer 6.000 inwoners zijn gewond geraakt. De PKN heeft de kerken opgeroepen om zondag 16 augustus aanstaande gezamenlijk aandacht te schenken aan de slachtoffers in Beiroet. Hier willen wij graag aan meedoen en daarom zal de 2e collecte komende zondag bestemd zijn voor Kerk in Actie / Slachtoffers Beiroet.

Via deze link gaat u naar de website van de PKN met meer informatie en een gebed voor Beiroet.

De oorspronkelijk ingeplande 2e collecte voor Kerk in Actie Zending wordt verplaatst naar zondag 30 augustus.
De collecte ten behoeve van de diaconie die gepland stond op zondag 30 augustus komt te vervallen.