Brief Kerkdiensten van 7 juni tot en met 28 juni

Vanaf 1 juni mogen we weer kerkdiensten houden met maximaal 30 personen, volgens de protocollen van RIVM en PKN. Het Cvk en de kerkenraad heeft dit vertaald naar onze situatie, zodat we op een veilige en verantwoorde wijze bij elkaar kunnen komen in een ochtend- en een avonddienst.
De afgelopen week heeft u zich kunnen aanmelden, echter het lijkt er op dat veel mensen zich nog niet aanmelden, met de gedachte dan kan een ander wel gaan in mijn plaats, maar nu zijn er nog lege plekken en dat is jammer. Dus als u kunt en als u naar de kerk wilt, schroom dan niet, maar meld u aan via de scriba!
U kunt u aanmelden via telefoonnummer 0624626381, liefst een appje of mail scribagerefkerkhaastrecht@outlook.com.